4. svibnja 2018.

wet n wild - megalast LIQUID catsuit matte lipstick # 65

Dragi moji kozmetoljubci, iako nisam neka prevelika ljubiteljica mat ruževa, ipak sam se odlučila na isprobavanje jednog od njih. Radi se o wet n wild mat ružu koji je došao na naše tržište oko ljeta 2017 g. Odlučila sam se na kupnju wet n wild Liquid catsuit  mat ruža u nijansi Rebel Rose E924B nakon što sam ga vidjela na usnama u videu  Dashofblue Back to school.






Sam proizvod dolazi u  čvrstom plastičnom pakiranju sa spužvastim aplikatorom. Aplikator na jednoj strani ima lagano udubljenje ( tj. blago je zaobljen) te dobro prijanja uz usne i tako omogućava  precizno nanošenje ruža.
Količina: 6 g




Pročitaj više >>



wet n wild Rebel Rose lagano se nanosi, ne lijepi usne i brzo se suši. Tekstura mi nije previše tekuća, već više kremasta. Doduše čitajući iskustva drugih blogerica izgleda da sve nijanse nemaju ista svojstva. Nekim nijansama je potrebno duže sušenje i ljepljive su na usnama ( nisam osobno isprobala pa to ne mogu potvrditi).





Moram priznati da mi se Rebel Rose mat ruž više sviđa kada ga nanesem samo u jednom tankom sloju jer mi sama nijansa ljepše izgleda. Sa dva sloja su mi usta pretamna što i nije moj đir. 
Osjećaj na usnama je vrlo lagan te ga uopće ne osjećam. Ne razlijeva se van linija usana, niti se nakuplja u sitne linije oko usana. Trajnost mu je vrlo dobra.  Uz hranu i piće postepeno se počinje skidati od unutarnje strane usana. Ruž ne isušuje usne te prije njega nije potrebno nanositi balzam.






* slike na danjem svijetlu bez filtera i uljepšavanja







wet n wild megalast Liquid catsuit mat ruž možete nabaviti u Bipi i Dm -u po cijeni od 39,90 kn






Da li ste isprobali wet n wild mat ruževe?
Kakvi su vam dojmovi?



👄 do slijedećeg posta

❤ Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar