28. svibnja 2018.

GRWM - spremanje za druženje i proslavu rođendana #69

Dragi moji kozmetoljubci, danas čete imati priliku čitati o tome kako se ja spremam za neki događaj. Naravno to sve ovisi o kakvom se događaju radi i kakva je sama prilika.
Ovoga puta sam išla kod prijateljice kako bi proslavili njen rođendan.
Proslava se održavala u njenoj kući pa sam odabrala casual odjeću i ne pretjerano puno šminke.
Dan sam započela tuširanjem i pranjem kose.






Balea Sweet Cake pjena za tuširanje slatkastog mirisa bila mi je idealan odabir za ovu situaciju. Već me lagano pripremila na isprobavanje finih kolača koje sam očekivala na rođendanu. Došapnuli su mi da će se na stolu naći Cheesecake sa šumskim voćem.
Nešto o Balea pjeni možete pročitati ovdje.

Na red je došla njega kose. Koristila sam L'oréal Elseve Extraordinary clay šampon za kosu koji mi božanstveno miriši. Kosa nakon pranja sa ovim šamponom ostaje lepršava i mirisna iako baš ne produljuje period od pranja do pranja kose volim ovaj šampon.
S obzirom da mi je kosa dosta suha na vrhove sam stavila samo malo Schwarzkopf Gliss uljnog regeneratora za kosu. Ovaj regenerator je guste teksture, ne baš nekog očaravajućeg mirisa. Regenerator je namijenjen oštećenoj i slamnatoj kosi. Olakšava raščešljavanje i sprječava lomljenje vlasi. Kosa mi je dosta suha od sredine do vrhova pa sam se odlučila na kupnju ovog regeneratora, ali imam osjećaj da mi možda ubrzava mašćenje kose pa ga stavljam samo na vrhove.



Pročitaj više >>
Nakon što sam isprala kosu i prosušila ručnikom, na same vrhove dodatno sam stavila Avon advance techniques njegujući serum za kosu. Serum sadrži marokansko arganovo ulje i fenomenalno miriši te se miris zadržava na kosi.
Avon advance techniques zaštitni sprej za kosu koristim prije samog feniranja tako što ga pošpricam sa nekih 10 - 15 cm ravnomjerno po cijeloj kosi. Sprej sam spominjala ovdje pa možete pročitati post o njemu.

Kada sam završila sa njegom tijela i kose na red je došlo lice.
Nedavno sam u Bipi na akciji od 30%  kupila L'oréal Sugar scrub šećerni  piling za lice sa sjemenkama kivija. Ovo je bio prvi put da sam ga koristila. Prvo što sam primijetila je ugodan miris.
Gelaste teksture, sitno mljevenih čestica šećera. Blag je za lice, te se na masnoj koži  može  koristiti i do 3 puta tjedno. Prstima se nanese na suho lice, uz dodatak vode te masira kružnim pokretima. Tokom masiranja lica ono postaje ugodno toplo. Kada ste gotovi sa pilingom jednostavno ga otklonite mlakom vodom. Zbog sitnih čestica pogodan je za korištenje i na usnama. Koža nakon korištenja je mekana i glatka.

Kako jako volim maskice za lice nisam mogla ne iskoristiti akciju i odmah kupiti
L'oréal Anti - Blemish masku. Maska je plave boje, ugodnog mirisa. Ne pecka za lice prilikom nanošenja niti ga  ne zateže prilikom sušenja. Nakon što se osuši na licu nakon 10 - 15 min., umije se mlakom vodom i ostavlja, glatko i  mat lice.

Da licu vratim vlažnost i svježinu poprskala sam ga Cosmel Fresh Hydro tonikom.
Također imate poseban post o njemu pa ga možete pročitati ovdje .

Kako bi lice zaštitila od nepravilnosti koristila sam La Roche - Posay Effaclar DUO (+) kremu, dojmovi o njoj su ovdje .






Nakon napravljene njege lica krenula sam napraviti muffine da iznenadim prijateljicu za rođendan.
Očekivala sam da će to biti jedan ženski party pa sam izradila i dekoraciju u tom stilu. Inače Muffine radim sama , ali ovaj put su mi brža i sigurnija verzija bili Dolcela  muffins uz koje dobijete i čokoladne zvjezdice.





Na kraju party nije bio samo ženski 😀, ali smo se bez obzira lijepo zabavili 😊.


Došlo je vrijeme za dovršetak spremanja i šminkanje.
Prvo sam nanijela TheBalm Time Balm primer kako bi šminka bila što postojanija.
Primer je guste gelaste teksture i jako ugodan pod prstima. Potrebna je mala količina primera da se pokrije cijelo lice. Lice nakon njega je glatko na dodir te se podloga lijepo stapa sa licem.
Moje dojmove o njemu možete čitati ovdje .
Na red je došao La Roche - Posay Toleriane Teint puder u nijansi 03 Sable -Sand koji mi je postao jedan od dražih u zadnje vrijeme i sve više razmišljam da ga uzmem u punom pakiranju.
Već sam ga spominjala u postu o potrošenim proizvodima jer sam imala dvije tester vrećice.
Koža mi je mješovita do masna tako da obavezno na lice stavljam proizvode u kamenu ili prahu. Moram priznati više u kamenu. Tu na scenu stupa TheBalm Sexy Mama koja se lijepo stapa sa tenom kože, te je fino mljevena i lako se nanosi. O Sexy i Bahama Mami  koju koristim kako bi malo utoplila lice možete čitati ovdje.
Na obraze sam nanijela Aura glorious Cheeks u nijansi 210 coral crush, dojmove o ovom rumenilu možete pronaći u zasebnom postu ovdje. Aura kozmetika ponovno dolazi kod nas i to u Bipa trgovine čemu se veselim jer ću imati priliku isprobati još neke njihove proizvode.
Kako bi dala dodatnog sjaja obrazima preko Aura rumenila 210 coral crush nanijela sam Bourjos Gold Bronzing powder u nijansi 54. Ovaj bronzer je u obliku čokoladice, nažalost mislim da ga više nema u prodaji jer ju imam jako dugo, a možda je i bila neka limitirana serija ako se dobro sjećam.
Nakon što sam sredila lice na red su došle oči. Tu sam koristila Essence paletu eye & face u nijansi 02 rise shine. Swatcheve ove palete možete pogledati u postu ovdje.  Cijeli dojam upotpunila sam L.O.V. The Glacious stylo eyshadow u nijansi 960 Lust of Quartz. To je sjenilo u olovci.
Kada se nanosi nekako je mokro, ali se jako brzo suši o ostaje dugo postojano. Kako izgleda možete pogledati na mom instagram profilu.
Za kraj sam koristila Avon Mark Big & Style volume maskaru. Post o njoj možete pronaći ovdje .
Na usnama sam koristila Avon ruž u nijansi Hight Style Coral. Imam ga u malom tester pakiranju i zaboravila sam ga pofotkati.







Ovako je to na kraju izgledalo na licu.





* slika bez filtera na danjem svijetlu.


Kada želim da mi parfem traje cijeli dan onda je moj odabir Coco Chanel Mademoiselle.
Post o njemu možete pročitati ovdje .

Nokte sam nalakirala Trend it up lakom koji možete pronaći u Dm prodavaonicama.
Lak je u nijansi 110.






Na kraju je to ovako izgledalo.







Košulja i traperice:  NO LIMIT boutique
Tenisice: ZARA




Eto to bi bilo sve za ovaj post.
Koje su vaše rutine spremanja za neki događaj, izlazak ...?
Koje proizvode najčešće koristite?



👄 do slijedećeg posta
Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar