24. srpnja 2019.

NOELLE MAKE UP SET KISTOVA 7 /1 #96

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam pišem post o Noelle make up kistovima.
U studenom za vrijeme Black Frideya ulovila sam Noelle make up rozi set od 7 kistova na sniženju od - 40%, što je bio više nego dobar ulov ( cijena ovog seta je 199,90 kn).
Svoj set sam naručila preko Noelle službene stranice i dostava je bila super brza, makar ih možete pronaći i u Bipa prodavaonicama gdje također često znaju biti na akciji.
Sve kistove koji se nalaze u setu možete kupiti i pojedinačno.








Kistovi su stigli u plastičnoj ambalaži na kojoj je prikazano koji kist za što služi, a sličicu možete pronaći i na njihovoj web stranici. Moram odmah dati malu kritiku kod slikovnog prikaza kistovi su označeni brojevima  02, 04, 06, 07, 10, 11, i 18, a ti brojevi nisu otisnuti na kistovima kao što niti broj ne označava veličinu kista (npr. 02 je najveći okrugli kist, a 18 kist za obrve).
Makar vjerujem da svakome tko se imalo šminka neće biti problem skužiti za što će koji kist koristiti.






* slika preuzeta sa Noelle službene stranice


Drške svih kistova su drvene, pastelne roze boje sa rose gold logom te rose gold metalnim diom koji drži dlačice. Dlačice su 100% sintetičke i iznimno su nježne i mekane.
Proizvod nije testiran na životinjama i zdravstveno su testirani.

02 KIST ZA PODLOGU  je onaj koji me najviše oduševio i koji najviše koristim.
Iako u uputama piše da se koristi za tekuću podlogu i kremasto rumenilo, osobno njime nanosim puder u kamenu i moram reći da savršeno odrađuje taj posao.
Cijena pojedinačnog kista je 74,90 kn.






04 KIST ZA KONTURE , koristim za nanošenje rumenila ili brinzera s obzirom da nemam običaj konturirati lice.
Cijena pojedinačnog kista je 64,90 kn.






06, 10, 11 KISTOVI ZA OČI

Kistovi  10 i 11 namjenjeni su kako bi stopili različite nijanse sjenila te omekšali prijelaze.

Kist broj 10 koristim kako bi neko svijetlo sjenilo nanjela na cijeli kapak , a kist 11 kada dodajem još neku nijansu na gornji kapak i vanjski kut oka.












Kist 06 je idealan za blendanje sjenila jer je nešto čvršći od ova dva gore navedena, ali i dalje mekan i nježan za nježnu kožu kapka. 
U slučaju da ih kupujete pojedinačno cijena ovih kistova je 36,90 kn.







18 KIST ZA OBRVE  kist je dovoljno precizan za nanošenje proizvoda bili oni gel teksture ili u obliku sjenila za obrve. Bilo bi super da na drugoj strani odmah ima i češljić za obrve, ali i ovako je jako dobar i jako sam zadovoljna sa njim. Pojedinačna cijena mu je 34,90 kn.








07 KIST ZA USTA to je jedini kist koji nisam nikako koristila jer uglavnom nanosim sjajila za usta koji već u svom pakiranju sadrže aplikator, pa mi ovaj kist nije potreban.
Pojedinačna cijena mu je 34,90 kn.







Moj zaključak je da su ovi kistovi odlični kao i za nas amatere u šminkanju , ali vjerujem da bi vrlo dobro poslužili i profesionalnim vizažistima. U ovih osam mjeseci koliko ih koristim i perem nije im ispakala niti jedna dlačica, niti su se igdje oštetili. U slučaju da razmišljate o kupnji noelle kistova imate moju preporuku, bilo da ih kupujete pojedinačno ili u setu.

Trenutno uz kupnju kistova u iznosu od 200,00 kn na poklon dobijete majicu Roberta Severa 


Mali update kada sam objavila post vidjela sam da su kistovi po novom dostupni i u Dm -u 😊


Da li ste isprobali Noelle kistove?


Broj komentara: 6:

  1. Nisam isprobala Noelle kistove.
    Zasad se držim Essence kistova. Jessup.. neki no name s ebaya.. meni su ok. 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da su Essence kistovi ok, ja imam i neke iz Avona sa kojima sam isto zadovoljna. Nekad jeftiniji kistovi ispadnu bolji od ovih skupljih razvikanih. Frendica mi je vizažistica i ima neke Zoeva, i nije baš sa svima super zadovoljna.

      Izbriši
  2. Divan post! Nisam još probala Noelle kistove, ali definitivno ću jednoga dana! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je što se mogu kupiti pojedinačno pa uzmeš baš one koje najviše koristiš.

      Izbriši
    2. Super je što se mogu kupiti pojedinačno, pa uzmeš baš onaj koji najviše trebaš i koristiš.

      Izbriši
  3. Četkice su super i djeluju mi kvalitetno. Sviđa mi se i sam izgled njih. Super post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši