27. kolovoza 2019.

SVR Sun Secure Brume SPF 50+ #97


Dragi moji kozmetoljubci, iako se većina već vratila sa ljetovanja vrućine su nam još uvijek tu tako da potreba za zaštitnim faktorom još uvijek traje.
Prošlo ljeto sam se po prvi puta upoznala sa SVR proizvodom za lice Sun Secure Blur SPF 50 o kojem sam Vam pisala ovdje .  Ove godine sam uz njega željela isprobati i verziju za tijelo te sam se odlučila na kupnju SVR Sun Secure Brum SPF 50+ spreja za zaštitu od sunca koji je namjenjen za djecu od tri godine te odrasle. Tako sam jednim proizvodom uspjela zaštititi cijelu obitelj.









RIJEČ PROIZVOĐAČA:

* Nevidljiva osvježavajuća maglica u spreju za zaštitnim faktorom SPF 50+
* Proizvod otporan na znojenje, vodu i trljanje
* Laganog ljetnog mirisa koji ne sadrži alergene, parabene te nije fotoosjetljiv
* Pruža osjećaj hlađenja








SVR Sun Secure Brum sprej dolazi u pakiranju od 200 ml sa dobrim raspršivačem na vrhu koji se može zatvoriti kako Vam se slučajno ne bi pritisnuo u torbi.










MOJA ZAPAŽANJA:


SVR Sun Secure Brum SPF 50+ je zbilja blagog mirisa koji se gotovo niti ne osjeti.
Sprej se nanosi sa udaljenosti od 10 cm , ali svejedno dosta hladi i osvežava što je super kada ne tražimo osvježenje samo u moru. Sprej je u obliku maglice i ugodan za kožu.
Ne ostavlja masan trag , tako da će biti dobra opcija i za one ljude koji ne vole neke kreme na svom tijelu.
Odobrili su ga  moj muž i sin kojima su sve kreme masne i ne vole se mazati 😊.
Tekstura je vodenasta, a na koži je potpuno nevidljiv.
Dobra strana ovog spreja je što se može nanositi na suhu i na vlažnu kožu.










Svoj SVR SunSecure Brum SPF 50+ nabavila sam na Beauty Pharmacy  stranici za vrijeme akcije od 30% i platila ga 102,00 kn. Redovna cijena mu je 146,00 kn.

Svakako bi ponovila kupnju jer je cijela obitelj bila zadovoljna sa njim i nismo imali neželjene opekotine.











Da li ste koristili SVR Sun Secure Brum SPF 50+ sprej za zaštitu od sunca?
Koje su Vaše preporuke krema  ili sprejeva za tijelo za zaštitu od sunca?






👄 do slijedećeg posta
💓 Vas Beauty & fashion






2 komentara:

  1. I ja sam ovo ljeto odlučila isprobati ovaj sprej i baš mi se svidio. Jednostavniji je za nanošenje od klasičnih krema i ugodno hladi. Za lice sam se držala svog favorita SVR Sun Secure Blur kremice, a sprej sam koristila za tijelo. Također sam ga uhvatila na akciji i zadovoljna sam kupljenim. :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da imam istomišljenicu. Vidjela sam po ljekarnama i super akciju promo Avéne Sun spreja SPF 50+ , zajedno sa gelom nakon sunčanja što mi se isto čini zanimljivo. Za lice i dalje ostajem vjerna SVR Sun Secure Blure makar me kopka i Skintegrin Hybrid koji bi voljela isprobati.

      Izbriši