3. svibnja 2021.

Skintegra - Architect serumska emulzija #110



Dragi moji kozmetoljubci,  pišem Vam post o još jednom Skintegra proizvodu.
Prije svega moram reći kako sam ponosna što dolaze dobre stvari od naših domaćih proizvođača.
Do sada sam isprobala njihova četiri proizvoda i ponavljala kupnje. 
Skintegra  proizvodi koje sam isprobla su Clarion, Tria Light, Spectra i Architect.

Danas pričam o Architectu






Iako sam već u ozbiljnijim i zrelijim godinam još se nisam susrela sa proizvodima koji sadrže retinale i retinole te moram proznati da sam vrlo oprezna po tom pitanju iako su takvi proizvodi vrlo popularni u zadnje vrijeme te imam osjećaj da su doživjeli pravi boom u kozmetičkoj industriji.
Sa druge strane moja koža je počela gubiti tonus, pojavile su se i neke bore na čelu, a i koža baš više nema onaj blistavi sjaj.
Nakon dugo razmišljanja odlučila sam se kupiti Architect koji sadrži bakuchiol ( maksimalna koncentracija 1%).
Bakuchiol je spoj deriviran iz biljke Psoralea corylifolia, koji je kliničkim studijama potvrđen kao funkcionalan biljni analog retinolu bez nuspojava koji retinoidi mogu izazvati na delikatnoj koži.
Moja odluka je pala na Architect jer bakuchiol je manje iritativan od retinola, kožu ne čini osjetljivom na sunce.  









ARCHITECT


Architect dolazi u airless bočici od 30 ml dodatno zapakiran u kartonskoj kutijici na kojoj su dostupni svi podaci o sastavu , roku trajanja te načinu korištenja.

Architect je intenzivna serumska emulzija za sve tipove kože s trostrukim djelovanjem. 
Namijenjena je koži sklonoj aknama s vidljivim UV oštećenjima ( hiperpigmentacijama) koja treba i antiage funkciju.
Osim već spomenutg 1% bakuchiola s pantenolom, Architect sadrži i 2%  ektoina, zeleni čaj te resveratrol.
Pogodan za trudnice i dojilje.
Sam proizvod je dermatološki testiran, veganski i crulety free.








Prvo što mi se svidjelo kod Architecta je njegova nježna, nemasna i lako maziva tekstura.
Vrlo brzo se upija u kožu, te ju ostavlja glatkom i svilenkastom.
Miris je skroz blag i ne osjeti se kod nanošenja na lice.
Koristila sam ga uglavnom u večernjoj rutini jer za dan imam druge proizvode (npr. Spectra), iako sam ga isprobala i u dnevnoj varijanti sa obaveznim spf -om.  

Na početku sam krenula vrlo oprezno sa korištenjem. Počela sam ga koristiti svaki drugi dan i tek kada sam vidjela da mi na koži ne izaziva nikakve iritacije uvela sam ga svaku večer u rutinu.

Nakon nešto malo više od 2,5 mjeseca korištenja i potrošene cijele bočice primjetila sam da  mi je koža lica čišća. Smanjeni su mi miteseri na nosu, ali i uz rub kose gdje se znaju pojaviti zatvoreni komedoni.
Smanjena je pojava crvenih akni za vrijeme PMS - a. Koža je dobila zdraviji sjaj. Osobno nemam problema sa hiperpigmetntacijama pa ne mogu reći kako djeluje na taj dio. Imam neku smeđu mrljicu u obrvi, i ona nije izblijedila tijekom potrošene ove bočice. Smatram da za tretiranje mrljica od hiperpigmentacije općenito treba proći puno duži perio i biti uporan u rješavanju tog problema.

Uglavnom meni se proizvod jako svidio i ponovno sam ga kupila te ga svakako nastavljam koristiti i dalje.

Architect možete pronaći na Skintegra web shopu, ljekarnama ili u Oppositu dućan u Draškovićevoj 54, Zagreb










Jeste već isprobali Architect?
Kakava imate iskustva sa skintegra proizvodima?
Koristite li proizvode sa nekim oblikom retinola?






👄 do slijedećeg posta

💓 vas Beauty & fashion





















Nema komentara:

Objavi komentar