11. svibnja 2021.

Anzotica -Molecula Maris #111

Dragi moji kozmetoljubci, danas vam želim predstaviti hrvatsku firmu Anzotica Cosmetics koja je osnovana 2016. godine.
Firma je dobila ime po ilirskoj božici ljepote Anzotica.

Anzotica objedinjuje tri brenda Moja Oaza (već sam Vam spominjala njihov Med za čišćenje lica u ovom postu ), Luxea i Anzotica.
Misija tvrtke je biti pozitivna promijena u Hrvatskoj.
U svojoj ponudi imaju proizvode pakirane u recikliranu plastiku koja je izvađena iz mora i oceana.
Kupnjom proizvoda koji imaju oznaku OWP podržavate inicijativu zaštite okoliša.









ANZOTICA  -  MOLECULA MARIS

Riječi brenda: 

" Legenda o Anzotici je legenda o ženi. Anzotica je rođena u Europi u toplom Mediteranu okružena  s tisuću otoka.
More je naša neprestana inspiracija. "

Serum Molecula Maris dolazi pakiran u luxuznoj katronskoj kutiji koja me je podsjetila na kutiju za neku skupocijenu ogrlicu. No međutim u njoj se nalazi umijesto ogrlice  crna  staklena bočica od 30 ml sa pipetom.









Iako nisam sa mora oduvijek me je  privlačilo, kao i sve vezano uz njega.
Bila sam jako sretna kada mi se Anzotica Cosmetics obratio za suradnju i ponudio proizvod na testiranje.

Molecula Maris serum ugodne je gelaste teksture. Lagano se razmazuje i upija u kožu. Pogodan je za sve tipove kože. 
Može se nanositi u jutarnjoj i večernjoj rutini kako ga i sama koristim već oko mjesec i pol dana.











Molecula Maris  koristim odmah nakon tonika za lice te sve zaključam sa kremom ili serumskom emulzijom. 
Koža lica odmah pri nanošenju izgleda jedrije i svježije, što mi je vrlo bitno jer imam već preko 40 godina.
Vjerujem kako su za taj efekt zaslužni morski kolagen i multimolekularna hijaluronska kiselina. 
Potrebno je svega nekoliko kapi proizvoda za cijelo lice i vrat, tako da se dosta sporo troši što je veliki plus. Moja mješovita do masna koža koja je pomalo dehidrirana vrlo lijepo surađuje sa ovim serumom te je jako dobar kao podloga i pripremu kože za dodatnu njegu i make up u dnevnoj varijanti ili za nastavak njegujućih proizvida navečer.











Cijena proizvoda je 349, 90 kn, a možete ga pronaći na Anzotica Cosmetics web stranici ili u ljekarnama.
Anzotica Cosmetics često ima akcije na proizvode i besplatnu dostavu pa svakako zavirite, možda pronađete nešto za sebe.




Jeste isprobali Molecula Maris serum ili neki drugi proizvod od Anzotica Cosmetics?


*PR


💓 vas Beauty & fashion

👄 do slijedečeg posta









Nema komentara:

Objavi komentar